Pris føder el hænder i forbindelse med en fodbehandling

• ​Varmen fra paraffinen går ind og arbejder dybt i de to øverste hudlag og løsner op, behandlingen kan vælges til hænder, fødder eller begge dele.

• Paraffinbehandling er særdeles velegnet til vinter ru- og tørre hænder og fødder, hvilket gør den brugbar, ikke bare som ren wellness, men også som vedligeholdelsesbehandling hos personer, der lider af eksemer, gigt, psoriasis og dårlig blodcirkulation, kolde fødder, led smerter, samt øger og giver det
    stort velvære.

• Alle kan have stor glæde af denne behandling – både med og uden en lidelse. Jeg anbefaler at bruge en nærende creme flere gange dagligt for at vedligeholde behandlingen.

Bestiller du paraffinbehandling i forbindelse med fodbehandling, får du rabat se i bookingsystemet.

• Vær opmærksom på følgende:

• Behandlingen foregår kun i klinikken.

• Klienter med højt blodtryk og diabetes bedes oplyse det ved bestilling af denne behandling.

• Har man åbne sår, inflammationer eller vorter på huden udføreres behandlingen ikke.

Paraffinbehandling

Paraffinbehandling på hænder & fødder ifb. m. Fodbehandling.
Pris 500,00 kr.

• Inkl. lækker bambuspeeling af fødder og hænder

• Fødder og hænder smøres ind i en fed nærende creme

• Fødder og hænder dyppes i den varme paraffin, de pakkes ind og paraffinen skal virke i ca. 15min.

• Fødder og hænder efterlades utrolig bløde

• Behandlingen er meget velegnet til tør hud, revner, psoriasis, eksem, kolde fødder, gigt, ledsmerter, dårlig blodcirkulation, samt giver det øget og større velvære.

• Ønsker man evt. behandling af kun fødder el hænderne er det også muligt.

• Oprettelse af journal eller notat i eksisterende.

Paraffinbehandling på hænder el fødder

Pris 250,00 kr. per område

• Paraffinbehandling kan KUN bookes i forbindelse med en fodbehandling.

•  Pris 250,00kr per område